you and I collide


Kärlek. Smaka på ordet. Lyssna på kärlekssånger, hör passionen i rösten, läs textraderna. När jag känner så som i kärlekslåtarna då vet jag att jag är kär. Jag är inte kär i B. Det är dagens insikt, jag är verkligen inte det. Men jag tycker oerhört mycket om honom. Han betyder så mycket. Jag är rädd för att jag inte kommer våga släppa in någon och tillåta mig själv att bli kär igen. Jag måste börja våga för att kunna vinna.

Ida Scott Taylor once wrote: Do not look back and grieve over the past, for it is gone; and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering

Dagens funderare:
- Vad är kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0