She says

Det har varit en helg i känslornas tecken.
Jag är inte så smart, än så länge lyckas jag förtränga det och jag har världens bästa tid med min bästa vän. Men hur ska jag reagera när bästis börjar dejta andra söta flickor? Han är ju min bästaste killvän, får inte förstöra detta nu. Försöka tänka på annat.

Har haft kast självförtroende och självkänsla under en period nu. Dags att ändra på det. Jag är faktiskt rätt så fantastisk. har ångest över min kropp. Den sägs vara vacker, men jag ser bara fett. fett fett. tjockis, lönnfet. Usch. Har inte vågat väga mig på länge.. Får dempa min ångest med träning och lite diet kanske?

Kvällens tanke:

"Människan kan inte upptäcka nya oceaner förrän hon fått modet att förlora kusten ur sikte". Okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0