jag bara rullar fram

idag har jag mått dåligt över min vikt, trotts detta har jag ätit förmycket. Choklad tillexempel. ÅNGEST. Som tur är har jag rört mycket på mig idag. Får bli mer rörelse imorgon. Det vankas fest imorgon också. Sugen är jag inte. Alkohol gör mig fet, plus att jag är sjuk.

Morgondagens fråga:
Festa nykter?

Jag har förresten märkt att jag blir sur rätt lätt, typ när jag är trött. Eller hungrig, eller om jag känner mig fet. Fy mig och stackars min omgivning. Här med lovar jag att försöka bli en gladare och positivare person. Om inte annat så kan jag ju låssas, för deras skull. Jag älskar dem. Utan vänner vore jag ingenting. De är min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0